Sola i Karlsta

Befinner mig nu i mitt älskade Karlstad sen igår kväll. Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag och Micke har inte ett skit planerat för helgen. Vi kan göra precis vad vi vill :D Så himla skönt!
Vi har däremot planerat vad vi gill göra och på den listan står följande:

* Äta megapirog
* Åka till Ikea
* Se på Idol
* Köpa skor

Okej, det sista var mest vad JAG ville göra, men ändå.

Micke sa även nyss: Kan vi inte gå på fest? Jo, kanske svarade jag.
Vi har med andra ord världen framför våra fötter, och obegränsat med resurser. (?)


Tjongalong!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ferre hos Frida & Robin på lördag om ni är sugna ;D

Puss

2011-09-30 @ 13:30:51
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Ferre hos Frida & Robin på lördag om ni är sugna ;D

Puss

2011-09-30 @ 13:31:02
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Vet inte om min förra kommentar sparades så jag tar det igen ;)



Ferre hos Frida och Robin imorgon (lördag) om ni är sugna :)

2011-09-30 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0