Hurtbullar

Började dagen riktigt gött idag, nämligen med en tur till Skövde Arena med lillasyster där vi tog oss en ordentlig simtur. Simmade cirka 700 m, känner mig riktigt mör i kroppen nu. Härligt!
Har efter detta ätit en exklusiv matlåda bestående av spaghetti med basilikapastasås.

Har nu även pluggat en stund och funderar på att lägga mig bredvid min älskling och vila en stund (han har jobbat natt). Ikväll ska vi nämligen ha halv 8 hos oss, (fast kl halv 7). Gästerna blir Mickes mamma och lillasyster.
Tänker inte skriva ut menyn här eftersom Anna säkert läser min blogg (?). Men det ska iaf bli riktigt mysigt!
Innan detta måste meny skrivas, disken diskas, golven dammsugas och katten tuktas (!).



Höstmys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart som attan jag läser din blogg, måste ju hänga med i krokarna haha :D tack för en superfin kväll <3

2011-09-29 @ 01:33:55
URL: http://nomorestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0