Höstpyssel

Åkte till Chilli igår och handlade upp för de 800 jag fick i presentkort där när jag fyllde år.
Så hiimla roligt! Jag älskar Chilli och när man slipper betala för det själv så är det ju ännu bättre ;)
Här kommer ett par bilder på hur det blev:



Ny lampa



Ljusstakar



Nya ljus och lite höstpyssel


Köpte även en del annat. Kul! Just nu sitter jag i soffan, Micke har åkt till jobbet, han jobbar natt nu i en vecka. Inte alls kul. Men vi har iaf hiunnit ha fredagsmys med tacos och Idol. Undra hur många andra i Sverige som gjorde exakt likadant? ;)
Imårrn blir det 50 årsfest, alltså dubbel 25års fest. Skoj :D

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH vad fint det blev med ljusen och löven! :)

2011-09-23 @ 22:33:50
URL: http://nomorestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0