Blogginspiration?

Har verkligen haft noll blogginspiration den senaste månaden. Har varit så sjukt mycket annat så bloggen har lixom fått stå åt sidan. Men nu har det lugnat sig, och det är både skönt och tråkigt.
Nollningen är över, vår 100 årsfest är över och jag har kommit igång med exarbetet.
Både nollningen och 100 årsfesten blev megalyckade! Exarbetet är inte så kul, ska bli skönt när det är klart.

Dessutom så dog vår kattunge Phoebe för två veckor sedan :( Vet inte vad som hänt med henne.. Supersorgligt. Men som tur var så hade mamma kvar en kattunge hemma sen en kull i somras. Vi hade planer på att ta hem henne som kompis till Phoebe, så nu var det ju självklart att hon skulle komma hit istället. Blev så himla tomt...
Lowis heter iaf den nya kissemissen och hon är supersöt!



Lilla Lowis hemma hos mamma innan vi hämtade henne!

Ska försöka bättra mig med bloggningen, men om jag inte gör det så - who cares? ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vadå who cares? :O JAG care! :) BLOGGA PÅ KAROLINISEN! kram kraaaam

2011-09-23 @ 22:35:31
URL: http://nomorestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0