Stolt som en tupp!

Jag måste bara säga att jag är så himla stolt över mig själv! Var hos min handledare för examensarbete förut, och hon tycker att mitt arbete är kanonbra! Det enda hon anmärkte på var lite små formaliafel, alltså hur uppsatsen ska se ut med olika indelningar och sånt. Och det är ju lätt fixat!
Har i stort sett bara diskussionen kvar nu, o jag har 1 ½ vecka på mig innan det ska vara inlämnat. Ska bli såååå skönt att bli klar.

Nu har jag precis ätit lunch, tänkte ta en promenad om en stund. Sen ska jag plugga lite och ikväll ska jag till Glada Ankan och käka med Jennie, Malin, Räkan, Alex och Mickis. Det ryktas även om att jag ska få min 25 års present från dom (de glömde den när vi hade 100 årsfesten..) Spännande! ;)



Min uppsats än så länge...

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att det går bra med examensarbetet!! :)

2011-10-18 @ 10:40:01
URL: http://nomorestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0