sleeping beauty

Shit vad jag sovit länge inatt. Somnade typ halv 12 och gick upp 10.
Det värsta är att jag skulle ha kunnat sova en bra stund till.
Har nu ätit frukost och tagit mig en välbehövlig dusch. Tänkte ta mig en promenad om en stund och även tvätta lite.
I eftermiddag ska vi iväg och kolla på ett till hus. Men annars har vi nog bestämt oss för det andra huset.
Det är en övervåning på ett hus som står tomt, huset är sjukt stort så övervåningen räcker gott och väl till oss.
Bara övervåningen är runt 100-110 kvm stort. Trädgården är 3000 kvm stort. Vi får tillgång till garage, stort förråd, trädgård, växthus, balkong osv..
Det är mycket att fixa, men vår hyresvärd står för allt som tur är.
Så imårrn ska vi antagligen iväg och kolla på tapeter och färg. Vi får se om vi lyckas samsa oss kring samma tapeter.. ;)

Trodde då aldrig att jag skulle flytta så långt ut på landet igen! Men jag trivs ju på landet. Det är en slags frihet som inte finns i stan.. Man kan sitta ute och grilla på sin egna trädgård, ligga och sola utan att alla ser en, man har nära till naturen, man kan lätt ha midsommarfest på sin egna trädgård med alla sina vänner osv...

Förresten så åker min Jennie till Sydafrika idag för fem veckor framåt. Kommer sakna henne enormt mycket, men jag hoppas det går bra för dig vännen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0