Pendlande..

Det är ett himla åkande på mig fram och tillbaka mellan Karlstad och Skövde nu.
Jag skriver ju examensarbete, vilket innebär att jag i stort sett inte behöver vara i Karlstad överhuvudtaget.
Idag ska jag dock åka dit igen, har varit hemma hos Micke nu sen i torsdags. Jag har nämligen handledarmöte imorgon förmiddag.. Imårrn kväll ska jag dessutom ut och äta med Räkan, Malin, Jennie, Mickis och Alex.
Jennie åker till Sydafrika om 1½ vecka i fem veckor, så det dröjer tills december innan vi ses igen. Tråkigt!
På lördag är det dags för tackfesten, så det blir en fullspäckad vistelse i Karlstad. Åker tillbaka på söndag eller måndag igen - så det blir inte många dagar..

Ska bli skönt och flytta hem sen, tänk vad pengar jag ska spara på buss och tåg!
Dessutom slipper jag vara ifrån Mikael och Lowis hela tiden. Hatar att sova ensam!



Närbild på vår lilla Lowis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0