Nu tar jag helg!

Nu tänker jag inte plugga ett skit förrän måndag igen! Såååå härligt!
Planerna för helgen än så länge är väl egentligen bara att vi ska på kräftskiva hemma hos mamma och pappa imorgon kväll. Ska bli riktigt mysigt/roligt. Ikväll försöker vi ragga upp några vänner att leka med oss, får se om vi får någon framgång i detta. Kanske bara en enkel filmkväll med lite popcorn?
Tänkte jag skulle ta och rida lite imårrn med hemma hos mamma.. Det var länge sen! Annars blir det en ganska lugn helg..

Nu kommer min baby snart hem från jobbet och vi ska planera vidare vad vi ska hitta på i helgen!
Förresten så fick min syster Katrin fast jobb igår, så glad för hennes skull! <3



Katrin och Ulle på min vår 100-årsfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0