Letar...

Om två månader flyttar jag hem till Skövde igen, efter 4 år i Karlstad.
Gud vad tiden gått fort! Det är med blandade känslor jag flyttar hem, det ska bli jätteskönt och vara nära familjen, Micke, mina kompisar här osv. Men, jag kommer sakna alla i Karlstad galet mycket!
Som tur är så kommer vi säkert ses igen ;)

Nu letar jag och Micke hus/lägenhet för fullt.. Egentligen vill vi inte bo i lägenhet någon av oss, så vi letar framförallt efter nåt mindre hus någonstans runtomkring Skövde. Typ Skultorp, Frösve, Stöpen, Igelstorp, Värsås, Mariestad...
Än så länge är vi bara ute efter att hyra något, och vi vill helst ha 3 rum o kök.
Så om det är någon som läser detta inlägg och känner någon som hyr ut ett hus så hör av er till mig ;)

Nu ska jag sätta igång med dagens pluggande!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0