Karolins (försenade) höstlista

Brukar ju alltid göra en höstlista för att få mig själv (och kanske andra) på lite bättre humör när det går mot mörkare tider..
Så pass opp, här kommer den, allt det som jag ser framemot denna höst/vinter, och vad som är bra med hösten/vintern:

* Man kan sitta inne med tända ljus, film, godis och höra hur regnet smattrar mot rutan
* Det är helt okej att ha långkalsonger på sig
* Det är även okej med mössa, halsduk, vantar, en stoooor varm jacka och raggsockar
* Du behöver inte gå ut bara för att
* Det går massa bra på bio
* Höstkläderna i år är snygga!
* Hockeysäsongen börjar igen
* Desperate housewifes börjar igen
* Idolfinalerna börjar imorgon!
* Alva fyller hela 5 år gammal
* Jag ska flytta hem.. (blandade känslor)
* Studenttorsdagar på tempel börjar igen
* Jag ska på Claes Malmberg i november med alla mina systrar
* Kräftskiva
* Halloweenfest hos oss

plus en massa mer..
Visst kändes det bättre nu? ;)



och en sån här kan man göra snart... snygg tjej.com. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0