Erics kök

Har varit i stan en sväng med Frida, det lunchades på Erics kök (fläskfilé med stekt potatis och kantarellsås) sjukt gott, vi gick i en del affärer och snackade massa strunt ;)
Trevligt och ses, blir alldeles för sällan nu för tiden. Men snart flyttar jag hem och då måste vi ses oftare!
Just nu sitter Micke och Abbe och spelar krigsspel och jag sitter här och ugglar lite. Vet inte vad vi ska hitta på resten av dagen, men kanske åker en sväng till Elin ikväll.
Annars hittar väl jag och darling på något.

Idag ska vi bestämma oss förresten ;)

Puss



snyggt kort på mig och frida för länge sedan...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha va vackert :) Mysigt att ses <3 Puss

2011-10-23 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0