Wanted

Helgen som var blev kanonmysig och rolig! Den började med att Elin och Anna kom i fredags kväll då vi mös till det med Idol, tacos, vin och kladdkaka. Lördagen spenderades på stan tills fötterna blödde (nåja), men trötta i benen var vi.. På kvällen lagade vi oss grymt god mat, drack återigen vin och julecider, såg på så mycket bättre och senare på kvällen gick jag och Elin ut, Anna var alldeles för trött så hon stannde hemma. Vi hamnade på Tempel där det var grymt mycket folk. Men det var roligt. På vägen hem agerade vi hjältar och hjälpte en megafull tjej hem från taxin. Utan oss hade det nog kunnat gå illa för den stackars tjejen..

Söndagen bestod av adventsfrukost och vid 12 tiden åkte de hem.. Sedan slappade jag mest hela dagen och förberedde lite inför min VFU som började idag. Verkar som om jag fått en kanonklass!
Nu har jag planerat lektioner, tvättat, diskat och handlat efter jag kommit hem så nu tänker jag tillbringa resten av kvällen i soffan med en kopp thé och clementiner.




Fredagsmys!



Vin..



I väntan på middag..




trötta tjejer efter en dags shopping..



Adventsfrukost!

Tack för en fin helg tjejer, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

=)

2011-11-29 @ 16:07:11
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0