rinnande..

Min näsa rinner som ett vattenfall, huvudet värker och jag är sjukt trött.
Har sovit 12 timmar inatt, och skulle kunna sova ett par till.
Men jag ska till skolan kl 13, kan inte missa dagens lektion oxå eftersom jag missade första igår.
Tur jag inte är kille, då hade jag nog inte tatt mig upp ur sängen. Det är väldigt synd om killar när de är förkylda.

På tal om killar, så är min kille ute i skogen på övning med jobbet, tycker synd om honom som måste sova i tält och frysa medan jag kan ligga i min säng och sova hur länge jag vill. Längtar tills vi flyttar ihop. Hatar att bo ensam, och att vi måste vara ifrån varandra så mycket just nu.

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0