Läskiga tankar

När jag ska sova själv så kommer alltid dessa tankar upp:

* Vad var det där som lät? Var det en mördare som släpade sin yxa utanför mitt hus?
* Varför somnar jag inte?
* Bäst jag håller tårna innanför täcket så ingen biter mig i tårna... (Karolin 5 år gammal?)
* Vågar jag öppna ögonen, tänk om det står någon vid min säng?
* Om jag somnar nu så får jag somna i ex antal timmar...

Jag hatar att sova själv. Ligger Micke däremot bredvid så brukar jag somna ganska direkt, konstigt det där.
Sitter nu och väntar på att mina systrar ska komma, de borde vara här om en halvtimme ungefär. Då blir det IKEA.



Sist någon av oss fyllde jämt, picknick innan Diggiloo på Läckö Slott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0