Har ju glömt...

Har ju glömt att berätta att jag och Mikael ändrat oss om huset i Bankälla och nu har hittat ett annat kanonfint hus som vi är helt kära i! Det ligger i Värsås, ungefär 1,5 utanför Skövde. Det är cirka 130 kvm stort. I vardagsrummet finns en kamin att elda i vilket är supermysigt. Dessutom så finns det en öppen spis i sovrummet som oxå går att elda i. Tänk att ligga där en kall morgon, se på film och mysa framför brasan med min sötis.
Det finns en tvättstuga inne i huset som har både tvättmaskin och tumlare, det finns ett garage och vi får en lagom stor trädgård på baksidan, dessutom får vi diskmaskin vilket vi hade som krav att vi skulle ha vart vi än skulle flytta.. Vi hoppas att få kunna flytta in redan 1 Januari, beroende på om Micke blir av med sin lägenhet tidigare, men det tror vi. Annars flyttar vi in 1 februari. Längtar supermycket!

Nu ska jag iväg på fika med Anna (Björta) och Räkan. Sen vankas det fredagsmys hos mig med Adam och Räkan. Vi ska väl se på Idol och käka nåt smarrigt.
Imorgon kommer dessutom mina systrar hit, fick biljett till Claes Malmberg på CCC när jag fyllde år av dem + middag innan. Ska bli supermysigt! Det är verkligen roligt att få saker man ska göra tillsammans istället för en massa småsaker.. 

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0