Datorproblem

Min dator håller på och ge upp. Det har den iofs gjort länge. Det kommer hela tiden upp en ruta där det står "ont om ledigt diskutrymme". Jag går in och försöker rensa datorn, men ingenting händer. Det är på lokal disk C som den visar att den är full.. men om man tar diskrensing så rensas den liksom inte.. Och det spelar ingen roll hur mycket onödigt jag tar bort på lokal disk D (där jag sparar allt).. Datorn är ändå full. Nu finns det inget utrymme kvar på C disken och det går typ inte göra nåt längre... Vet inte hur jag ska göra. Antar att den måste formateras om (eller slängas?) men jag vet ju inte hur man gör.. Finns ingen mer oteknisk tjej än mig :P

Så om det finns någon som vet hur man gör, ni vet hur man når mig ;)

Nu ska jag fortsätta med min söndagsstädning. Ikväll blir det mario cart hos Räkan.
Saknar min babe så jag håller på o dö.. :(

Puss



Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0