Claes Malmberg

Igår kom som sagt mina systrar hit på förmiddagen. Begav oss till Ikea där de storhandlade, och jag köpte mig en julstjärna. Har nog aldrig handlat så lite på IKEA förut, men så var jag ju där i tisdags så.
Efter IKEA åkte vi hem till mig, jag drack ett glas vin och de lagade mat till mig.
Sen tog vi bussen till stan och såg på Claes Malmberg, han va riktigt bra. Blev en hel del skratt.
Efter detta gick vi till Olearys där vi tog oss varsin öl/cider/grogg.

Idag åkte vi till Kaviar och åt frukostbuffé och nu har de åkt hem.
En mycket mysig helg!

Nu är jag dunderförkyld, och ska sätta mig och göra klart det sista på examensarbetet. Jippie. Sen blir det soffläge resten av dagen.




Spenatkyckling



Jag och Mickis



Meck i köket..



På plats på (i?) CCC



Ulrika och Katrin!


Tack för en mycket trevlig 25års present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0