Weekend

Helgen har varit kanonbra. Micke kom i fredags, då blev jag utbjuden på middag på Alfies. Jag åt lax med vitvinssmörsås, skagenröra och pressad potatis och han åt något som hette "Köttets lustar". Till efterrätt delade vi på en bananasplit. Det var hur gott och mysigt som helst!
Lördagen spenderades ute på en klippa vid skutberget där vi hade lite picknick. Efter detta grillade vi och började förfesta lite innan vi drog oss mott Gubbholmen där det var "studentfest". Blev lite kallt efter ett tag så vi drog oss hem till Reekan. Blev utgång på Tempel och en mycket lyckad kväll!

Söndagen spenderades mestadels i soffan ;)

Dags för ny vecka och den ser ut såhär:

Måndag: Skola, träna
Tisdag: Skola
Onsdag: Studiebesök med skolan, åka hem?
Torsdag: Hjälpa mamma med studentfixande
Fredag: Min lillasyster tar studenten :D
Lördag: Ut och äta med Micke, Anna och Daniel, Elin och Henrik
Söndag: ? 




titta vilka fina blommor jag fick av boyfriend <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt att vi inte kunde på lör men får försöka ta d snart igen :) Kraaaam Frida

2011-05-02 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0