Inspiration

Hämtar lite inspiration från Spiderchick och berättar ett par hyss jag gjorde när jag var liten:

- Jag bakade bullar med farmor och hällde ut hela saltkaret i smeten utan att hon märkte det, behöver det tilläggas att bullarna inte gick att äta?
- Jag "lurade" min kusin Linn att man kunde äta "bönorna" i lupiner. Vi fick båda äta medicin. Än idag kan jag se synen framför mig när Linn i bara blöja har smetat in hela sig med svart medicin.
- Jag och min vän Anna fick för oss att kolla hur länge en katt kunde andas under vatten. Som tur var så hann hennes pappa björn ingripa innan experimentet skulle utföras. (hemska hemska tanke)
- Jag och min vän Anna (åter igen) satte koppel (!) på en skalbagge och gick ut och gick med den. Kopplet bestod av rosa garn.

Gjorde ni nåt hyss när ni var små?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan inte andas, för jag skrattar så mycket åt sista grejen. HAHAHAHAHAHA!

2011-05-26 @ 23:02:18
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Martina

HAHAHA stackars katt XD

Och jag gjorde detsamma när jag var liten, som du gjorde med skalbaggen, fast med en fluga XD

2011-05-26 @ 23:06:12
URL: http://mini-martini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0