Avundsjuk.

Imorgon tar min lillasyster som sagt studenten, och jag är så grymt avundsjuk.
Jag skulle göra mycket för och få uppleva den dagen igen. Lätt en av de roligaste dagarna i mitt liv!
Och jag både hoppas och tror att Mickis kommer ha minst lika kul som jag hade..

Vi har hållt på och grejat här hemma hos mamma och pappa hela dagen idag, med mat, möbler, städning, pyntning och diverse annat..
Är nu riktigt riktigt trött och ska sova. Det blir en lång dag imårrn.
Ska vara på Mikaelas skola kl 11 för och se på mösspåtagning, kl 13 är det utspring, 13.45 är det kortege, sen hem och ha "kalas" på eftermiddagen för släkten och vännerna. Vi blir 37 personer, herregud..

Lär inte höras förrän lördag, håll tummarna för fint väder imorgon.
Puss och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0