Tentaklar!

Sådär nu är kursen "den berättande och läsande människan" klar. Nu hoppas jag bara på godkänt på tentan jag hade idag och min läslogg.
Tentan var relativt enkel, men vilka skitfrågor! På de tre första frågorna skulle man kunna ange i vilken ordning kapitel kommer i Pippi och i Pappan och havet och så skulle man kunna vilka meningar som hörde till vilket kapitel i "det osynliga barnet".. Vad fan ska man kunna det för? Kommer det göra mig till en bättre lärare om jag vet att "Pippi firar födelsedag" kommer efter "Pippi är sakletare"?
De två sista frågorna var essäfrågor och kändes mer relevanta och bra.

Funderar på och ringa studentkåren?

Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter som ett skämt! Vansinnigt irrelevant!

Är säker på att det iaf gick bra på dig och Jennie, hjärtat!

2011-03-28 @ 12:04:37
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Josefine

det låter verkligen helt galet!! gå till kåren karro!!

2011-03-28 @ 15:05:19
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0