Nån lista

En lista jag snodde av Egoina.

Jag har insett att min senaste kyss… var alldeles för tidigt på morgonen, men mysig ändå

Jag lyssnar på…
Håkan Hellström

Du mår bäst när du… får sovmorgon tillsammans med min ost

Stockholms bästa stadsdel är…
skansen? :S

Jag pratar… alldeles för mycket och alldeles för högt.

Jag älskar/tycker om… MAT!

Min bästa vän(ner) är… helt underbara och ibland lite sjuka i huvudet!

Min första riktiga kyss… var med en kille med en kondomhatt på huvet

Jag avskyr när folk frågar… dumma saker.

Kärlek är… livets mening.

Någonstans, tänker någon… undrar om jag får ligga ikväll?

Jag kommer alltid att vara… smått galen.

Jag är hemligt förälskad i… Martin i Big Brother

Sist jag grät var… igår till Lyxfällan.

Min mobiltelefon är… är rosa

När jag vaknar på morgonen… vill jag somna om..

Innan jag går och lägger mig… lyssnar jag alltid på "Hjärter dams sista sång" i min mobil, sjungen av Micke.

Just nu tänker jag på… min sötnos <3

Bebisar är… det bästa som finns!

Homosexuella är… ganska roliga :D

Blondinbella är… ambitiös!

Ikväll ska jag… Bli bjuden på hemlagat av Micke, mysa och se på film.

I morgon kommer jag… ´äta frukostbuffé på Kaviar, mums!

Jag vill verkligen… döda den som bestämde att det skulle snöa idag!

..


Kommentarer
Postat av: Malin

"Kille med kondomhatt" jag dör så roligt!

2011-03-19 @ 10:36:14
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0