Change of plans

Ska jobba imorgon och på torsdag, de ringde från vikariepoolen för en stund sen.
Ska vara ute i Stodene på en förskola i två dagar. Tror det kommer bli kanon.
Jag älskar ju små barn så det kommer passa mig som handen i handsken..

Har btw varit på kåren idag med Hanna och Emma i klassen. Killen vi fick hjälp av skakade mest på huvudet när han fick se tentan och höra om allt i kursen. Han tyckte att vi skulle gå vidare med detta.
Så vi gick till prefekten för litteraturvetenskap på universitet, men hon var inte där.
Ska försöka få tag på henne och boka möte. Blir riktigt arg när jag tänker på tentan, och att jag faktiskt tar lån för denna utbildningen..

Ikväll är det iaf dags för Desperate Housewifes och det ska bli kanon som vanligt :)


Peace!


Förresten så fick jag en VÄLDIGT rolig förfrågan igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0