Blöjor och sagostund

Har haft min första jobbdag på Vikariepoolen idag. Var på en förskola med barn mellan 1-4 år.
Väldigt mysigt, men jag skulle inte vilja jobba på förskola resten av livet.
Det är lite för mycket lek och blöjbyte för min del. Men så här nån dag då och då är det perfekt.
Hade jättemysiga barn, men det är klart att det var krävande då och då.
Speciellt vid måltiderna. Att sitta och äta ensam med 5-6 småttingar är inte det lättaste.. Det är å andra sidan väldigt kladdigt ;)

Ska dit imårrn med och på kvällen nalkas det klassfest, nice. På fredag åker jag hemåt till min älskling.
Saknar honom megamycket, jobbigt med distansförhållande när man är nykär..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0