Big brother!

Sitter och funderar på vem som är min favorit i BB än så länge.
Men kommer inte riktigt på faktiskt..
Men jag gillar iaf:

* Martin
* Peter
* Simon
* Sara

Ska plugga en stund nu, ikväll är det SEXET-möte och efteråt drar jag hem till Jennie en sväng för lite mys och Big Brother tittande. Tror att Reekan följer med oxå?

Imårrn drar jag hemåt vid lunchtid och kommer inte tillbaka förrän måndag förmiddag.
Har en fullspäckad helg framför mig, med middag hos Mickes pappa, kalas för Farfar, 25 års fest för Bettan, hälsa på Anna&Daniel osv..

Bäst idag: mys hos Jennie
Sämst idag: Det snöar!

So long!


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag som gillade tobbe massor ! och så lämnar han huset :( nu är nog min favorit Simon tror jag, han är ju verkligen en stor björn :D haha

2011-03-09 @ 17:34:19
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0