Tungt..

Veckan började ju som sagt dåligt med att jag körde på ett rådjur. Fortsatte två dagar senare med att vi fick avliva vår fina fina Shakira. Inte nog med detta så gick min farfar bort igår kväll.
Allt ska tydligen hända på samma gång.

Har varit hos farfar idag och tagit farväl med en del av släkten (hans barn och några av oss barnbarn). Det var första gången jag såg en död människa, jag trodde det skulle vara läskigt och se hemskt ut, men han var så fin och såg så fridfull ut lilla farfar.. Han fick en fin död och somnade in med sina barn bredvid sin säng.
Vila i frid lilla farfar, nu får du äntligen träffa farmor igen efter 10 år.


Som min farbror sa: "Jag är avundsjuk på dig nu pappa, för nu vet du det där som jag funderat på hela mitt liv. Hur det är att dö.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0