Tårtbak och ridning

Igår kväll var Mickes trevliga jobbarkompis Mattias här, det skulle bakas tårtor som han skulle bjuda på på jobbet idag eftersom det är hans sista dag. Dom blev jättefina, och jag blev jättesugen på att göra en massa egna tårtor :P (och på att äta upp dem)

Idag ska jag fixa lite i hallen, typ avmaskera och städa upp efter mig. Sen tänkte jag åka hem till mamma och ta en ridtur med min lillasyster. Sen vet jag inte vad dagen mer har att erbjuda.
Längtar till midsommar, tror det kommer bli en kanonfest hos Håkan och Annah. Hoppas hoppas hoppas bara att det inte regnar! Vi ska nämligen spela volleyboll och grilla, och då vill man ju ha fint väder..

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0