Rhodos!

Har inte orkat blogga än efter hemkomsten från Rhodos.
Vi har iaf haft det hur bra som helst, och jag längtar tillbaka..
Vädret, maten, vattnet, naturen, människorna och sällskapet var kanon!
Vi har badat, solat, gjort små utflykter till fina stränder och en by som hette Lindos, där jag även red på en åsna (för er som inte visste det så ÄLSKAR jag åsnor). Vi besökte även Falirakis vattenpark en dag.
Vår hotellvärdinna var urgullig och väldigt serviceinriktad! Första 4 dagarna var vi helt ensamma på hotellet, då säsongen inte riktigt dragit igång där nere än. Hur skönt som helst, inte alls mycket turister.

Nu är vi iaf hemma och vardagen är igång igen. Det är väl skönt det med antar jag ;)
Igår firade vi Mickes lillasyster som tog studenten, hon hade väldans otur med vädret stackarn. Men hon var glad ändå! Vi stannade kvar och umgicks och drack fram till 12 i natt och lyssnade på boyfriends gitarrspelande..
Ikväll ska vi till Manne på femkamp i kinect ;)

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0