Alldeles för sällan..

Träffade Elin, Anna och Frida igår kväll. Vi grillade och tjötade en massa skit. Jag och Elin delade även på en flaska Rosé (1,2,3 Fanta och Rosé) Det var PÅ TOK före länge sen vi umgicks alla 4. Nu i sommar måste vi se till och ses mera..
Fick ett litet paket var av Frida oxå (söt), varsin hjärtformad kopp. Jättefina!

Nu är våra väskor packade och tåget till Göteborg går om 3 ½ timme, jag längtar!
Tänk att vid denna tiden imårrn så ligger jag på stranden på Rhodos och gottar mig. Fantastiskt!
Tiden just nu går dock otroligt långsamt.. Ska ta och äta lite, diska, slänga sopor och ringa mamma.

Här kommer ett par bilder från igår kväll:



Anna, Frida och Elin i väntan på maten.



Visst ser det smarrigt ut?

Jag och Frida

Hörs efter Faliraki/Rhodos ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0