lite av allt..

Bloggar väldigt dåligt nu för tiden, men här kommer en update från veckan som gått iaf.
Jag har:

* Jobbat tisdag och onsdag (bara)
* Spelat äventyrsgolf med min älskling, Annah och Håkan, även ätit glass vid simsjön
* Umgåtts med lillasyster
* Fiskat i Tåtorp med mamma och pappa
* Promenerat med bästis
* Äntligen skickat iväg inbjudningarna till vårt 25årspartaj!

Här kommer ett par bilder från min mobil:

Håkan spelar äventyrsgolf, och Micke hejar på?



Annah och Micke

Jag och Annah



Utsikt över Skövde



Stenkastning vid simsjön med Håkan och Micke



Fiskekväll vid Tåtorp.. (jag var den enda som fick en fisk)



Världens sötaste (och tröttaste) kattunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0