helgen som varit..

Helgen började med begravning för farfar, en jättefin begravning <3

Fortsatte sen med jobb fredag, lördag och söndag. Men jag har hunnit med en hel del annat oxå.
Var på Bilbingo i Axvall i fredags kväll med min älskling, Frida och hennes Andreas. Det blev en mycket mysig och trevlig kväll - tyvärr så vann inte nån av oss nånting. (Grattis till förlovningen en gång till <3)

Lördag dag åkte vi residensrally med mickes pappa och hans Yvonne i deras opel capitän -55. Residensrally betyder inte rally, utan mer en runda med massa veteranfordon med tipspromenad, picknick m.m. En mysig dag!

Söndagen spenderades först på jobbet och sedan hos Kicki och Abbe för grillkväll. Mysigt!

Pass opp! här kommer ett par bilder:




Min fina bingobricka..



Sötaste Frida <3



Min älskling upplevde gamla goda tider och fick vara raggare igen <3

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det va väldigt mysigt :) Hoppas ni får de bra på allsången :)

Puss <3

2011-07-05 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0