nyårslista

Har ju inte summerat mitt 2010 än, och hittade denna lista på spiderchicks blogg. (snor den och hoppas det är lugnt)


Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?
Massor av saker faktiskt! Jag har bland annat varit fadder på nollningen vilket var hysteriskt roligt, jag har köpt en lägenhet, flyttat isär med Daniel, varit i Italien, tagit cellprov, cyklat hem på snodd cykel med punka kl 3 på natten, varit på jul på liseberg...

Har du några nyårslöften?
Faktsikt inte. Det enda jag lovar mig själv i år är att vara ärlig mot mig själv.

Vilka länder besökte du?
Italien.

Vad var din största framgång 2010?
Jag klarade båda mattetentorna (sjukt stolt), jag blev vuxen och köpte en fin lägenhet tillsammans med Daniel (men som ni vet ska jag flytta därifrån nu, jag fick mitt första VG i en kurs på Universitetet..

Största misstaget?

Att jag inte tankade innan jag åkte till Nathalie och fick bensinstopp mitt på motorvägen (kommer inte på nåt mer haha)


Den bästa nya personen du träffade?
Måste vara alla härliga underbara människor jag träffade under nollningen (ingen nämnd, ingen glömd). Men gud vad roligt vi haft/har ihop :D

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Början av året var jag gladare än vanligt. Jag och Daniel fick äntligen tag på en lägenhet att köpa, Daniel fick heltidsjobb, skolan var inte värst betungande.. Men senare delen av året var jag ledsnare än vanligt då jag och Daniel gick isär. Nu mår jag bra igen, nytt år - nya möjligheter!

Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts mer med vänner och rest mer!

Vad spenderade du mest pengar på?
Italienresan och tapeter..

Gjorde någonting dig riktigt ledsen?

Flera saker.. Daniels mormor dog, jag och Daniel gick isär, Jag genomgick en jobbig operation..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många många saker som tillexempel: Italienresan var underbar, Nollningen var sjukt rolig, Köpet av lägenheten, att mamma och pappa flyttade tillbaka till farfars hus, men framförallt mina vänner, min familj och mina fina syskonbarn!

 

Hoppas på ett härligt nytt år, som jag går in i med öppna armar och öppet hjärta. Det känns som om detta kommer bli ett händelserikt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0