Nej tack!

Om någon frågar ifall jag skulle vilja bli mattelärare skulle jag svara. nej tack!
Fy fan vad trött jag är på matte..
Men snart är det tenta och slut på skiten. Gäller bara och klara den oxå..

Har i stort sett bara pluggat idag. Förutom en stund när jag och Daniel var på banken och fixade lite.
Vi hade ett gemensamt konto vi var tvungna och säga upp och vår hemförsäkring drogs från honom så nu dras den från honom och jag måste skaffa en ny. Har dessutom fått papper om att lägenheten nu inte står på mig längre.
Skönt, äntligen är jag i stort sett fri.

Ikväll blir det liite till matte (med betoning på lite) och sen tänkte jag avverka ett par avsnitt av vänner tillsammans med en kopp thé och äggsmörgås.
Imårrn ska jag till Uni och plugga med Jennie.

puss mina vänner



Trött på detta? eh, jaa..


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja kan inte direkt säga att ja e avvis på dej :)

Men kämpa på o lycka till, du fixar d.

Puss

2011-01-18 @ 19:27:53
Postat av: Malin

Vad f*n är en prisma?!? Är inte avundsjuk jag heller, men snart är det över, hjärtat!



Puss

2011-01-18 @ 19:52:38
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0