Mitt nyår 2009 - 2010

Mitt nyår började med middag med Kusin Håkan, hans tjej Annah, Lundin, Lillasyster och hennes nye kille Robin (som för övrigt är supertrevlig). Vi åt potatisgratäng, kycklingfilé, sallad och vitlöksbröd och till efterrätt åt vi min hemmagjorda pannacotta med tranbärskex. Supergott!
Efter detta trillade det in mer och mer folk, vi var nog runt 25 pers ett tag.
Jag drack alldeles för mycket, men hade roligt ändå ;) Vi skålade till jan Malmsjö på 12 slaget och tände 2 tomtebloss utomhus. Det var storm så vi var inte ute länge.  Lekte lekar gjorde vi oxå. Och Lundin spelade gittar. Dvs, allt var som det skulle :D

Kl 4 gick jag och la mig och nyårsdagen var en tung dag framför teven med pizza till middag såklart.
Självklart såg jag på Ivanhoe ;) (ivan, who?) hahahaha.

Jaja, idag har jag inte gjort mycket kreativt. Hjälpt mamma och pappa med lite grejer, ätit mat och promenerat med Anna. Mamma och pappa ska på bio ikväll så jag blir ensam hemma.
Puss på er och gott nytt år :D
Har ni några nyårslöften förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0