Mitt jullov

Tänkte summera lite vad jag gjort under mitt jullov:

* Varit barnvakt åt Simon
* Firat minijul och vanlig jul
* Ridit med Malin (gammal barndomskompis)
* Spelat bingolotto och inte vunnit nåt
* Festat hos Kusin Håkan på juldagen^
* Bowlat med gamla gänget
* Lekt med Alva
* Dansat till headbangaskivan
* Firat nyår hos Kusin Håkan
* Ridit lite mer
* Åkte pulka i kulhult med Kusin, Lundin och Mickis
* Haft tacokväll med tjejerna
* Sett på en MASSA vänneravsnitt
* Fikat på rådhuset med tjejerna
* Pluggat (minimalt)
* Gått på mellandagsrean
* Ätit alldeles för mycket
* Sovit hos syster Katrin och busat med Simon
* Åkt pulka med Simon

En dag kvar hemma. Den ska tillbringas hos Ulle och Alva. Vi ska förmodligen åka pulka och grilla korv.
På kvällen hoppas jag på lite fest hos Lundin, dock nyktert för min del eftersom jag ska flytta på lördag och vi ska åka kl 8 på morgonen.
På måndag börjar skolan igen. Om jag är sugen? NEEEEJ! Ska bli otroligt kul och träffa alla (speciellt Malin och Jennie som jag längtar ihjäl mig efter) Men att behöva börja tentaplugga direkt ser jag INTE framemot.

Har iaf haft ett jättebra jullov.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0