Min dag

Min dag började med kursstart i svenska, tar tillbaka det där med att jag inte kommer ha något att göra om dagarna. Vi har MÄNGDER med böcker att läsa. Runt 40 stycken med andra ord.
Satt i skolan till 4 och höll på att dö. Gud så tråkigt och oförståeligt det var allting.
Åkte sedan med Jennie till Reekan och Adam. Lagade spaghetti och köttfärssås och tjötade.
Men det allra bästa idag: JAG KLARADE MATTETENTAN! Är så sjukt glad :D

Kvällen har tillbringats i telefonen. Nu blir det en dusch och sen lite kvällsmat.
Lägger mig sedan med en bok av Tove Jansson (mumintrollen).
Puss <3




Jennie och jag fixke exakt samma poäng på tentan <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi är rätt bra vi :)

2011-01-26 @ 17:50:56
Postat av: Jennie

Vi är rätt bra vi :)

2011-01-26 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0