back to reality

Även om jullovet vart helt underbart, så ska det bli skönt att börja skolan imårrn.
Visst har jag ångest, men å andra sidan ska det bli skönt och få lite ordning på livet igen.
Ska börja tentaplugga imårrn med - PANIK! Om jag känner mig och Jennie rätt så får det bli en lång lunch så vi kan skvallra om allt som hänt under jullovet ;)

Har haft en bra dag idag! Har packat upp massor, och har haft Daniel här till hjälp ett par timmar. Han skruvade ihop min säng. Snällt. Så skönt att vi är vänner fortfarande.

Nu ska jag försöka leta rätt på mina skolsaker och packa väskan inför morgondagen.
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie :)

du är stark du pluttan! Kämpa på :)

2011-01-10 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0