snodde

Snodde en lista av Tyra. Enjoy!

När vaknade du imorse?
Svar:
8,15, men somnade om och sov till 10.00

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
AJ MITT ÖRA!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Inte i morse..

Vilket humör är du på?
Svar:
Trött, sjuk, men ändå väldigt lycklig <3

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Mjukisbyxor, vitt linne, tjock svart tröja

Har du ont någonstans?
Svar:
Ja, i mitt öra!


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Ingenting faktiskt, och då är det verkligen nåt som är fel! Jag som alltid är sugen på nåt gott. Men det gör alldeles för ont i örat för att kunna tugga..


Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
hahahahahaha


När drog du ditt kort senast?
Svar:
På pekås förut, handlade mat..

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Sova, sova, sova

Vilken är den första låten du sätter på imårrn?
Svar:
Hmm, det blir nog Som jag hade dig förut med Lasse

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag tror jag såg på filmen Break-up och åt choklad..


Tror du att du kommer få en komplimang imårrn, för vad?
Svar:
Kommer säkert få någon fin komplimang av Micke, han är generös med komplimanger. Och inte mig emot. :)


När fotade du något senast, och vad?
Svar:
Det var nog på mig och Jennie i lördags på Mickes inflyttningsfest.

Kommer du göra av med pengar imårrn, på vad?
Svar:
Tror inte det faktiskt

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
mitt soffbord..

Vad tror du att klockan är?
Svar:
23.00?

Vad borde du göra imårrn?
Svar:
Gå till skolan, plugga, diska.. Får se hur mycket jag orkar med!

Vad ska du ha på dig imårrn?
Svar:
Mjukisbyxor tror jag ;)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Då hade jag nog velat fråga min fina farmor om hon har det bra i himlen <3

Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0