Skön dag!

Har mest hängt hela dagen idag.
Hade sagoberättning i skolan, vilket gick kanonbra. Sen hängde jag kvar på skolan med Jennie.
Gjorde gratis allergitest i Gläntan, och fick reda på att jag fortfarande är allergisk mot Katt, Hund, Kvalster och även lite Timotej. Efter detta hängde vi med Reekan och Lina en stund. Åt på skolan.
Gick hem till Jennie och grejade lite innan LÄSKmötet vid 5.
Skrev upp att jag vill vara med i utskottet för sexmästeriet. Kan nog bli skoj.

Följde sen med Jennie hem, hon slingade mitt hår och jag hjälpte henne bygga ihop hennes tvbänk.
Eller rättare sagt; Jag byggde och Jennie hjälpte till ;)
Håret blev bra, men är mer ljust än slingat! Men jag är nöjd!

Imårrn blir det tandläkaren, stan med Jennie, handla, fredagsmys med min ost (Micke). Jag (vi?) ska göra pizza och se på en massa vänneravsnitt! Blir nog lika mysigt som alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0