livet som student!

Livet som student är allt bra underbart. Just nu går vi två dagar i skolan per vecka.
Alltså finns det en massa tid att hitta på en massa skoj. Och det gör vi ju.
Igår hade vi filmkväll, med mario cart som avslutning. Idag ska vi iväg ett gäng och bowla.
Imårrn blir det kanske utgång och på lördag blir det hockey.
Om man är fattig som student? Jo, tack - men det går ändå ;)

Kom och tänka på att snart är faktiskt studenttiden slut, fy vad jag kommer sakna det.
Jag kommer nog aldrig få det lika bra igen som jag har det nu, detta är enligt mig den roligaste tiden.
Ett år kvar, så det gäller att njuta och ha så roligt som möjligt!




så här kul kan man ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0