I ett iskallt Ikealand..

Satans kallt är det ute, men väldigt fint väder.
Började dagen med en promenad. Superskönt!
Resten av dagen ser ut såhär:

*Åka till stadsbiblioteket och leta böcker jag behöver
*Läsa en massa
*Städa
*Tvätta en maskin tvätt

Spännande dag ;) Nä, men jag är på superhumör idag!

Förresten, Räkan slog mig på Mariocart igår. FAN! Men, jag skyller på Jennie. Hon gjorde så jag inte kunde koncentrera mig (eller nåt).
Nu ska jag borsta håret, byta byxor och åka till bibblan.

So long!



Snart börjar förresten Desperate Housewifes, nämligen den 15 mars. Längtar!
Kanske blir det tacos? ;)
(Malin och Jennie i planet på väg till Cypern..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0