Glädje!


Just nu ser jag bara med glädje tillbaka på våra 4 år tillsammans.
Är så glad att vi fortfarande kan vara vänner och att det känns så naturligt!
Jag var så otroligt ledsen när det tog slut, men nu känner jag att det var det bästa som kunde hänt.
Någonstans där inne - så visste jag nog att vi mest var ihop för att det var bekvämt på slutet.
Någonstans så förlorade vi varann, och blev väldigt, väldigt bra vänner istället.
Jag hoppas såklart att vi alltid kommer vara vänner, för Daniel kommer alltid finnas i mitt hjärta som min första stora kärlek - och såna raderar man bara inte. Jag lärde mig hur mycket som helst under vårt förhållande, tillexempel att man inte ska ta varann för givet, att man inte ska glömma bort sig själv och sina vänner, att man inte ska vara för beroende av varann och att man absolut inte ska ta framtiden som självklar.

Han är verkligen en kanonkille, men vi ville helt olika saker i livet och är verkligen på helt olika plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0