flummigt värre..

Vår lärare Torsten är sjukt flummig, fattar hälften vad han säger.
Har iaf vår redovisning avklarad nu. Resten av dagen blir det en massa pyssel.
Jag ska bland annat tvätta, packa upp från helgen, diska, läsa en massa, handla, hänga upp mina nya gardiner + ljuslyktor och stryka min nya duk.

Är dessutom sugen på att se på film med någon ikväll? Nån som vill? :)


Det känns så självklart nu, som om det vore förutbestämt. Och inte mig emot, jag är gladare än på länge.
Jag var nog den sista att förstå, för alla andra verkar redan vetat det hela tiden? Är jag lite trög kanske? ;)
<3
Lova att du aldrig glömmer bort mig, för jag glömmer aldrig dig /2004-11-02.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0