Fest, hockey och mys

Helgen har varit fullspäckad. I torsdags var det ju som sagt utgång och förfest hos mig.
Jag och Jennie drack nog lite för mycket och stog för underhållningen på kvällen :P
Roligt hade vi iaf ;)

I fredags kom Micke hit, vi lagade god mat och hade fredagsmys framför filmen "Get him to the greek" som var rätt rolig :) På lördagen gick vi upp relativt tidigt och åt frukostbuffé på Kaviar, jättegott!
Sen kom det ett gäng hit på fika innan vi drog på hockey, Färjestad-Modo (och FBK vann såklart) :D
På kvällen drog vi med hem till Jennie, åt pizza och såg på melodifestivalen. ÄLSKADE Dannys låt!

Söndagen bjöd inte på så mycket mer än sovmorgon, en massa vännertittande, promenad och pannkaksmiddag med kladdkaka till efterrätt, självklart såg vi oxå på solsidan.
Micke åkte till jobbet vid 5 i morse och jag somnade om, supernajs!

Några bilder från i torsdags:



Adam, Jennie och Kristoffer på tempel



På tempel, Li biter en kille i rumpan (?)



Reekan, Kristoffer och Jag

Nu blir det plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0