en dag...



Detta kortet är från 2005, från Mannes källare. På mig och Mikael.
Tänk att vi känt varann så länge. Vi räknade ut att det måste vara 9 år sen vi träffa varann första gången.
Sen dess har vi upplevt sjukt mycket ihop - men det är först nu som vi faktiskt blivit ett par.
Alla andra har alltid tyckt och trott att vi skulle bli ihop, men av någon anledning blev vi det aldrig. Och tur är nog det, nu har vi ju växt upp och provat på lite annat båda två. Och det är rätt underbart att bli tillsammans med sin bästa vän. Visst har det gått fort sen jag och Daniel gjorde slut, men känslor kan man inte styra över, eller hur?

När vi var unga så sa vi alltid att "en dag så ska vi gifta oss du och jag". Kanske är vi menade för varann du och jag?


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket sött kort :) Roligt att d äntligen blivit ni ;) Puss

2011-02-08 @ 20:29:07
URL: http://friiiidas.blogg.se/
Postat av: Elin

haha va små ni är! :D

söta så :P Puss

2011-02-08 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0