Lucka nummer 1 - min livssituation just nu

Jag är just nu 25 år, 3 månader och 8 dagar gammal. Jag bor i ett litet hus på Marieberg i Karlstad, där jag studerar till lärare min sista termin. Jag tar min examen den 20 januari. Just nu gör jag min slutpraktik i en fjärde klass, mysiga barn! På fritiden umgås jag med mina vänner, med min familj, och med min Mikael. Jag festar inte lika mycket längre, men älskar fortfarande att dansa och gå ut ibland. Men börjar känna mig lite för gammal för att gå ut, då alla andra är 19-20 år gamla..

Om 3 veckor exakt flyttar jag ihop med min fantastiska Mikael. Vi ska hyra ett superfint hus i Värsås utanför Skövde. Där kommer även vår katt Lowis att bo. Jag har för närvarande två underbara syskonbarn och hoppas på att få fler. Tyvärr har jag bara min mormor kvar i livet av mina gammelföräldrar, och hennes Rune såklart. Jag har 12 kusiner, 3 systrar, en mamma, en pappa, 3 hästar och 3 katter som tillhör min familj.

Jag lyssnar fortfarande sjukt mycket på Håkan Hellström.
Jag trivs väldigt bra med tillvaron och längtar tills min examen.
Och så här ser jag ut just idag:



Mycket trött tjej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina du! Hoppas vi ses snart :)

2011-12-01 @ 21:57:02
URL: http://nomorestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0