Lucka nr. 8 - ställen jag bott på


Jag har flyttat ganska mycket i mitt liv...Varje gång har berott på speciella omständigheter, och jag tycker det är roligt att flytta. Men nu känner jag att jag inte vill flytta på väldigt länge.
På dessa ställen har jag iaf bott:

0-4 år: Hus i Väring (Björkelund) utanför Skövde
4-19 år: Större hus i Väring (Humsmossen)
19 år: Flyttar hemifrån till Göteborg med Frida, till en liten tvåa, bor där i 10 månader
20 år: Flyttar hem till familjen i ett halvår
21 år: Flyttar ihop med Daniel i en lägenhet i centrala Skövde, i en liten tvåa, bor där i ett halvår
22 år: Flyttar till Karlstad med Daniel, till en stor trea i centrala Karlstad, bor där i 8 månader
23 år: Flyttar till en mindre lägenhet i Karlstad med Daniel, en stor tvåa, bor där i 2 år
24 år: Köper en trea med Daniel utanför Karlstad city, bor där i ett halvår, vi flyttar isär
24 år: Flyttar till ett litet hus på 54 kvm på Marieberg i Karlstad, bor där i ett år
25 år: Flyttar ihop med Micke till ett hus på cirka 130 kvm, utanför Skövde, hoppas på att bo där lång tid framöver.

Herregud vad jag flyttat mycket, helt sjukt! Men jag har nog aldrig trivts så bra på nåt ställe som jag gör nu.
Möjligtvis huset vi växte upp i då, men det räknas inte ;)



En sneakpeak på vårt nya sovrum...




och på vårt vardagsrum...




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Karro.

Nu har även jag hittat till din blogg, eller ok det var ett par veckor sedan men har liksom inte blivit av att jag skrivit. Vad mysigt erat nya hem ser ut!

God Jul på er. Kramar Malin

2011-12-20 @ 17:50:21
URL: http://rosaliljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0