Lucka nr. 6 - min största sorg


Min största sorg..
Jag tror att det jag sörjer mest i mitt liv är min farmor som gick bort för 10 ½ år sedan.
Hon var sjuk i många år innan hon dog, och hon dog alldeles för tidigt. Redan vid 67 års ålder..
Eftersom jag aldrig gick på dagis när jag var liten, så var jag väldigt mycket hos min farmor och farfar.
Mina kusiner var oxå mycket där och lekte.. Farmor var hur snäll som helst och lagade världens godaste mat.
Speciellt blåbärssoppan, som jag kunde äta mängder av.
Trots att det är över 10 år sen som hon gick bort så saknar jag henne fortfarande otroligt mycket.
När jag tittar på cancergalor och annat så kommer jag alltid att tänka på farmor, och det är inte sällan som jag fäller en tår. Men jag vet att hon har det bra nu, för nu är farfar hos henne i himlen oxå.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0