Lucka nr 2 - om fem år

Om fem år hoppas jag att jag fortfarande är tillsammans med Mikael såklart, i familjen finns även en till katt, en åsna (jag älskar åsnor och Micke har lovat att jag ska få en när jag fyller 30) och kanske ett barn?
Jag hoppas att jag har fast jobb som klasslärare eller specialpedagog någonstans runtomkring Skövde. Kanske har vi även köpt oss ett eget hus, och kanske har jag fått några till syskonbarn?

Jag hoppas självklart att jag och mina nära fortfarande ska vara friska och må bra! Dessutom hoppas jag att vi har en god ekonomi, är lyckliga med varandra och att vi kan resa lite tillsammans.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

...En åsna?! Haha ni är knäppa :) <3

2011-12-05 @ 07:49:00
URL: http://nomorestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0