Lucka nr. 11: Roliga minnen från min universitetstid

Ligger lite efter i min julkalender.. men här kommer iaf lucka nummer 11.
Jag har sjuuuukt många roliga minnen från min studietid. Här kommer ett axplock:

* När jag spelade spöke under gestaltningsveckan
* När jag var nolla 2008 och lärde känna framförallt Malin och Jennie
* Schlagerbaren de första 2 (?) åren, say no more..
* När jag och Malin dansade i en container, drack alldeles för mycket vin som vi numera kallar för rävpiss och Malin kissade två gånger med 30 sekunders mellanrum (campusfesten 2009)
* När jag var med i kommittén på nollningen 2011
* Hakuna Matata laget, nollningen 2010
* Spelkvällen med Hakuna Matata som spårade..
* Alla tisdagskvällar med Malin och Jennie
* När vi rappade till "en elefant balanserade"
* När Jennie åt baguette på stora torget - på marken, snodde en cykel som låg i diket och försökte skjutsa varandra..
* Mickis säg "k*ulla då, näääää!
* Cypernresan, fantastisk!

Nu kommer jag inte på nåt mer, men det har verkligen varit 3 ½ fantastiska år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0